تبليغات در پيج هاي پر بازديد اينستاگرام

تبليغات در اينستاگرام

تبليغات اينستاگرام روش پرداخت براي ارسال مطالب حمايت شده در بستر اينستاگرام براي دسترسي به مخاطبان بيشتر و هدفمند است. اگرچه دلايل زيادي وجود دارد كه يك فرد تجاري يا شخصي ممكن است تصميم به تبليغ خود بگيرد ، تبليغات اينستاگرام اغلب براي رشد قرار گرفتن در معرض نام تجاري ، ترافيك وب سايت ، توليد آگهي هاي جديد و انتقال سرنخ هاي فعلي به پايين قيف استفاده شود. از آنجا كه اينستاگرام چنين بستر بصري است ، تبليغات متني در اينجا موردي نيست. بلكه به يك تصوير ، مجموعه اي از تصاوير يا ويدئو (كه مي تواند با متن همراه باشد) نياز داريد تا با تبليغات اينستاگرام به مخاطبان خود برسيد. در مارس 2017 ، بيش از 120 ميليون اينستاگرامر از يك وب سايت بازديد كردند ، جهت كسب اطلاعات در مورد مشاغل مبتني بر يك تبليغ اينستاگرام ، راهنمايي دريافت كردند ، با آنها تماس گرفتند ، از طريق ايميل ارسال شدند يا به آنها پيام دادند طبق اينستاگرام ، 60٪ از مردم مي گويند محصولات جديد را در اين سيستم عامل كشف مي كنند و 75٪ از اينستاگرامرها پس از الهام گرفتن از يك پست اقدام مي كنند. مشابه تبليغات فيس بوك ، انداختن مقداري پول پشت يك پست منجر به قرار گرفتن در معرض بيشتر برند شما و همچنين كنترل بيشتر بر روي افرادي كه مي توانند پست شما را ببينند مي شود.

شش مرحله آسان براي شروع تبليغات در اينستاگرام 

1. به مدير Facebook برويد.

ممكن است در ابتدا يادگيري جزئيات يك بستر تبليغاتي جديد طاقت فرسا به نظر برسد. خبر خوب اين است كه اگر در فيس بوك تبليغ مي كنيد چيزهاي زيادي براي يادگيري وجود ندارد. در واقع ، تبليغات اينستاگرام مي توانند از طريق Facebook Ad Manager پيكربندي شوند.
توجه: Ad Manager خاصي براي اينستاگرام وجود ندارد. تبليغات اينستاگرام از طريق رابط كاربر Facebook Ads مديريت مي شود.

2. هدف بازاريابي خود را تعيين كنيد.

اكنون براي قسمت سرگرم كننده ، انتخاب هدف كمپين خود هستيد. خوشبختانه اهداف به روشي تبيين پذير نامگذاري شده اند. به ترافيك بيشتري احتياج داريد؟ هدف ترافيك را انتخاب كنيد. به دنبال افزايش آگاهي از برند هستيد؟ هدف آگاهي از برند را انتخاب كنيد. اصل مطلب را مي فهميد.

نكته اي كه بايد از آن آگاه باشيد اين است كه تبليغات اينستاگرام فقط با اهداف زير كار مي كنند:

  • آگاهي از برند
  • رسيدن
  • ترافيك (براي كليك روي وب سايت يا فروشگاه برنامه براي برنامه شما)
  • برنامه نصب مي شود
  • نامزدي (فقط براي نامزدي پست)
  • بازديدهاي ويدئو
  • تبديل (براي تبديل در وب سايت يا برنامه شما)

3.مخاطب خاص خود را مشخص كنيد.

اكنون كه هدف خود را انتخاب كرديد ، بايد مخاطبان مناسب را هدف قرار دهيد تا تبليغات خود را در معرض ديد افراد مناسب قرار دهيد. اين زيبايي واقعي تبليغات اينستاگرام است زيرا شما از عمق دانش جمعيتي فيس بوك براي دستيابي به افراد مناسب استفاده خواهيد كرد.
اگر قبلاً اين كار را براي تبليغات فيس بوك انجام داده ايد ، احتمالاً چندين مخاطب ساخته ايد و كاملاً با روند كار آشنا هستيد. اگر در اين فرآيند تازه وارد هستيد ، در اينجا گزينه هاي هدف گيري شما كم است ، كه مي توانيد براي جلب مخاطب دقيقاً هدفمند شده ، آنها را لايه لايه كنيد. (به عنوان مثال اگر مي خواهيد در نيويورك ، در سنين 19 تا 65 سال ، زنان علاقه مند به يوگا و غذاي سالم را هدف قرار دهيد ، مي توانيد اين كار را انجام دهيد!)

4.مكانهاي خود را انتخاب كنيد.

اكنون كه اطلاعات جمعيتي ايده آل خود را هدف قرار داده ايد ، وقت آن است كه مكان هاي خود را انتخاب كنيد! اين مهم است اگر هدف شما از يك كمپين فقط نمايش تبليغات در اينستاگرام باشد. اگر ترجيح دهيد اين مرحله را ناديده بگيريد ، فيس بوك به شما اجازه مي دهد تبليغات شما در هر دو سيستم عامل ظاهر شود.
اين لزوما چيز منفي نيست ، اما اگر محتوايي داريد كه به طور خاص براي اينستاگرام ايجاد كرده ايد ، بايد "ويرايش مكانها" را اينجا انتخاب كنيد.

5. بودجه و برنامه آگهي خود را تنظيم كنيد.

اگر با نحوه كار بودجه از طريق فيس بوك ، AdWords و ساير سيستم عامل هاي تبليغات ديجيتال آشنا هستيد ، اين مرحله نبايد براي شما چالش برانگيز باشد. اگر نه ، نفس عميق بكشيد. اگرچه ممكن است هنگام اجراي اولين كمپين تبليغاتي اينستاگرام خود دقيقاً نمي دانيد بودجه روزانه يا مادام العمر خود را كجا تنظيم كنيد ، اين امر با آزمون و خطا و همچنين تجربه همراه است. و نكته خوب اين است كه اگر احساس مي كنيد بودجه شما به درستي تخصيص داده نشده است ، كنترل مكث يا توقف در هر زمان را داريد.

6. تبليغ اينستاگرام خود را ايجاد كنيد.

اكنون زمان ايجاد تبليغ اينستاگرام خود فرا رسيده است! اميدوارم بعد از انجام مراحل بالا ، محتواي تبليغاتي را كه مي خواهيد تبليغ كنيد در ذهن داشته باشيد. اين قسمت از تنظيم ممكن است بسته به هدف كمپين شما متفاوت به نظر برسد ، اما شما هميشه چند گزينه قالب تبليغ را براي انتخاب خواهيد داشت. بنابراين ، به عنوان مرحله بعدي ، بياييد درباره انواع مختلف تبليغات موجود بحث كنيم.

قالب هاي تبليغاتي اينستاگرام

اگر تصميم گيرنده بدي هستيد ، ممكن است بخواهيد خود را مهار كنيد. اينستاگرام شش قالب تبليغاتي براي انتخاب دارد. دو مورد از اين موارد مربوط به استوري هاي اينستاگرام است كه به صورت مشابه Snapchats در بالاي خبر ظاهر مي شود. چهار مورد ديگر فرمت هايي هستند كه براي فيد اينستاگرام طراحي شده اند و بيشتر توسط تبليغ كنندگان استفاده مي شوند.

1. تبليغات تصويري

اين استاندارد ترين قالب تبليغات شما است و به احتمال زياد همان شكلي است كه اغلب در پيمايش از طريق خبرخوان خود مشاهده مي كنيد. اين تبليغات تصاوير واحدي هستند كه به عنوان يك تجربه بومي ظاهر مي شوند ، زيرا هدف اصلي شما در خبرمايه آنها پيمايش مي كند. نكته جالب در مورد اين تبليغات اين است كه آنها احساس تبليغ نمي كنند ، به خصوص اگر به خوبي انجام شوند.

2.تبليغات داستان تصويري

همان مفهوم بالا ، اما اينها براي داستان هاي اينستاگرام است! جزئيات تبليغات Story Instagram در زير:

الزامات فني

نسبت تصوير: 9:16 توصيه مي شود.
حداقل عرض تصوير: 600 پيكسل
اهداف پشتيباني شده

رسيدن
ترافيك
تبديل ها
برنامه نصب
توليد سرب
دكمه هاي دعوت به عمل پشتيباني مي شود.

درخواست كن
اكنون ثبت كن
با ما تماس بگيريد.
دانلود

3. تبليغات ويديويي

تبليغ خود را با يك ويديو زنده كنيد! اگر وقت خود را براي ساخت يك ويديوي با كيفيت گذاشته ايد ، پس بايد كاملاً آن را از طريق خبرمايه اينستاگرام خود تبليغ كنيد. در حالي كه اكثر پرونده هاي ويدئويي توسط اينستاگرام پشتيباني مي شوند ، آنها توصيه مي كنند از فشرده سازي H.264 ، پيكسل هاي مربع ، نرخ فريم ثابت ، اسكن پيشرونده و فشرده سازي صوتي استريو AAC با سرعت 128 كيلوبيت بر ثانيه استفاده كنيد (نكته حرفه اي: اگر فيلم شما اين شرايط را برآورده نمي كند ، هميشه مي توانيد اجرا كنيد) از طريق رمزگذار ويدئويي ، ترمز دستي ، براي انجام اين تنظيمات).

4. تبليغات داستان ويديويي

اين مكان عالي ديگري براي اجراي تبليغات ويدئويي است ، زيرا داستان ها جايي است كه كاربران اغلب انتظار ديدن فيلم ها را دارند ، بنابراين بخش "فروش" تبليغات به زور احساس نمي شود. مشخصات ويدئويي پيشنهادي براي بارگذاري همان موارد ذكر شده در بالا است ، و در اينجا برخي از جزئيات اضافي براي يادآوري وجود دارد!

5. تبليغات گردان

اينها چقدر سرگرم كننده هستند! اين قالب به شما امكان مي دهد تا يك سري از تصاوير قابل پيمايش را به جاي فقط يك تصوير منفرد نشان دهيد. اين نوع آگهي براي مارك هاي بسيار بصري ، مانند آنهايي كه در صنعت غذا ، فروشندگان مبلمان ، گزينه هاي لباس ، مقصد تعطيلات ، نمايندگي هاي فروش اتومبيل و غيره هستند بسيار مناسب است. آنها همچنين مي توانند با نشان دادن افراد پشتيبان نرم افزار يا شركت مالي شما ، در جهت انساني سازي برند شما يا به نمايش گذاشتن فرهنگ شما كار كنند. قالب گردان به شما امكان مي دهد تا 10 تصوير را در يك تبليغ انتخاب كنيد ، هر كدام پيوند خود را دارند. ويدئو نيز گزينه اي براي اين تبليغات است.

6.تبليغات داستان بوم

و در آخر ، اما قطعاً كمترين ، ما جديدترين موارد اضافه شده به خانواده قالب تبليغات ، يعني تبليغات Canvas را داريم. تبليغات در آنجا كاملاً غوطه ور است و به تبليغات امكان مي دهد تا تجربه 360 VR را در داستان خود ايجاد كنند. آنها فقط از طريق دستگاه هاي تلفن همراه پشتيباني مي شوند و براي تبليغ دهنده بسيار قابل تنظيم هستند ، اما شما به برخي از برش هاي فني نياز خواهيد داشت. اين تبليغات با تصوير ، ويدئو و گردان كار مي كنند.

هزينه تبليغات اسپانسر اينستاگرام

بسياري از افراد به جاي اينكه تبليغات را به پيج هاي مختلف بسپارند فرد معروف و شناخته شده اي را به منظور تبليغات اينستاگرام انتخاب مي كنند كه فالوورهاي واقعي زيادي داشته و با هر استوري و پستي كه قرار مي دهد توسط فن پيج ها حمايت شده يا در قسمت سرچ اينستاگرام ديده خواهد شد همين موضوع باعث شده كه آن فرد به عنوان اسپانسر شما شناخته شده تا برند شما را تبليغ كنند، به مراتب اگر قادر باشيد هزينه ي كلاني را براي كسب و كار خود انجام دهيد مي توانيد از بازيگران يا افراد مشهور در فضاي مجازي استفاده كنيد تا تبليغات شما را انجام دهند. اگر خواهان رسيدن به جايگاه مناسب در سطح اينستاگرام هستيد بهتر است كه براي خود اسپانسر مشهوري داشته باشيد تا از شما و برند شما حمايت كند كه قاعدتا هزينه ها و تعرفه هاي مخصوص به خود را خواهد داشت، پيشنهاد مي گردد براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص اسپانسر ها و هزينه هاي احتمالي با واحد فروش يا پشتيباني آمينا گروپ تماس بگيريد تا شما را در اين زمينه راهنمايي نمايند.

تاثيري كه تبليغات در فضاي مجازي خواهد گذاشت، در دنياي واقعي نمي گذارد. از طريق فضاي مجازي مي توان با كمترين هزينه بيشترين فروش را داشت. با كمك از تيم آمينا گروپ در راستاي اين هدف، خواسته خود را بر آورده سازيد و تبليغات خود را در فضاي مجازي به نمايش عموم در آوريد.

منبع: https://amina-group.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.